Cviky na hezčí postavičku :)

10. června 2012 v 21:04 | Eevee |  Cviky :)
Na boky :)

Lehněte si na pravý bok, nohy nechte v jedné přímce s tělem. Pravou rukou se zapřete o zem.
Zvedněte boky několik centimetrů nad podložku. Zatněte břišní svaly a vysuňte pánev nahoru, jak nejvíc můžete. V této pozici vydržte několik sekund a poté se pomalu vraťte do výchozí pozice.



Postavte se, nohy rozkročte víc než na šířku ramen a ruce zapřete o boky a pomalu přeneste váhu na pravou nohu. Pravou patu tlačte k zemi a nohu pomalu narovnávejte, až se vrátíte do původní pozice.




Na břicho

  • Šikmé svaly lze procvičovat mnoha způsoby. Ten nejjednodušší je velmi podobný obyčejnému sedu-lehu.
  • Lehněte si na podložku a pravou patu opřete o levé koleno. Překřižte ruce za hlavu.
  • Zvedněte trup od země, dbejte na to, abyste měli rovná záda.
  • Levým loktem se přitahujte k pravému kolenu.
  • Vraťte se do původní pozice.
Opakujte 12-16krát a procvičte také druhou stranu.



  • Položte se zády na míč tak, abyste ho měli pod spodní částí zad.
  • Překřižte si ruce za hlavu.
  • Stáhněte břišní svaly a odlepte svůj trup od míče. Hrudní koš přitom přitahujte k bokům.
  • Jakmile začnete posilovat, dejte si pozor na to, aby se pod vámi míč nepohyboval žádným směrem.
  • Cvik můžete provádět buď přímo dopředu, nebo pokud chcete posilovat šikmé svaly břišní, můžete vytáčet trup.
  • Vraťte se do výchozí pozice a opakujte 12-16krát.



Druhý cvik na míčí probíhá naprosto stejně s tím rozdílem, že máte míč přímo pod lopatkami.
Posilujete tak horní svaly břišní.
Cvik opakujte znovu 12-16krát.




Zvedy nohou ve visu
Uchopte hrazdu rukama o něco dál než je šířka ramen. Na začátku ohněte kolena a boky asi do úhlu 90-ti stupňů. Tahem nohy zvedáme minimálně do vodorovné polohy se zemí. Pohyb musí vycházet z břišních svalů a ne z kyčlí. Z tohoto důvodu se snažíme co nejvíce zvedat hýždě od kolmice.
Nepohybujeme nohama v kolenou a nepropínáme je. Zpětný pohyb brzdíme, v dolní poloze ho nepřerušujeme. Pohyb končíme těsně před kolmicí. Hodláte-li procvičit šikmé břišní svaly, tak v jedné serii zvedejte kolena na jednu stranu a v druhé serii na druhou stranu.


Na zadek



Přeji Vám hodně úspěchu holky :) Eevee

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 charlotte charlotte | Web | 11. června 2012 v 9:59 | Reagovat

nesnáším cvičení ×D, k mé smůle bohužel =o/

2 Eevee Eevee | Web | 11. června 2012 v 15:10 | Reagovat

[1]: taky ho zrovna nemiluju :D ale pro svůj cíl musím udělat maximum :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.